Saturday 6 November 2010

Hij wacht op de middagpauze


down, ah!"Als ik zei dat ik de bank? ,Iets Shock Xiao Yu is gezicht op dit moment blootgesteld trots van kleur."Als je kunt Porter is werk te doen dat ik dankzij moet je als leraar, ik was een student!" In de ogen van Ru Xiao Qin Yu gewoon bang om het werk van portiers doen, Porter is werk voor de scnes die ze te zien voor, is een ding die op de kilo is van de spullen verscheept over het verleden. En Xiao Yu bang hoe kan dingen oppakken op de pond."Nou, ik zal vanmiddag, wanneer de leraar kan gaan naar het magazijn om mijn kleine Noord-monitor te doen!" Op dit moment paniek Xiao Yu heeft zijn eigen plaats Jimmy Choo Boots van het werk goed willen zijn.Ru Qin niet denken hoe dit gesprek eigenlijk is het resultaat van hun favoriete studenten daadwerkelijk aan Porter doen, maar de woorden zijn gezegd een dergelijke mate kan alleen de kogel en hun overeengekomen bijten.Een gesprek tussen docenten en studenten om deze te be?indigen. Xiao Yu shock na zijn terugkeer in de klas ligt nog steeds op de tafel om te slapen. Xiao Yu verbazing waarom liggen op de tafel een ochtend heeft hij maar een doel. Hij wacht op de middagpauze, omdat hij weet dat de middagpauze op school te pesten zijn man-die vaak geblokkeerd op de school poort zal een klein steegje in de bescherming van de honoraria aan de andere studenten. Tegen die tijd, en dat ze kunnen worden het schandelijk, en laat hen weten dat de vorige levens van de machtige onsterfelijke."Xiao Yu bang, ik niet begrijp deze vraag juiste manier, je geeft me korte tweede?" Weg van school is middags en schudde de laatste uitsparing Chen Yu Xiao Yao verrassing voor hem en vroeg, maar haar ware doel en geen probleem, maar uiteindelijk willen weten hoe de Yu-Xiao bang.De schok Xiao Yu Chen en Yao maakte geen gebruik van de slaap te voorkomen. Chen Yao, maar hij gaf geen antwoord, indien gevraagd, maar serieus: "Chen Yao U zegt dat voor wat we leren?"Chen Yao verrast een moment en dan is hij gedacht aan direct zei: "Natuurlijk, toegelaten tot een goede universiteit te kunnen om een goede baan hebben, dus we kunnen meer geld verdienen!""Wat als nu kun je een heleboel geld dat je zal blijven naar school gaan?"Xiao Yu is woorden eigenlijk bang om Chen Yao vroeg geschokt. "Dit is ... ... Heb je nu een baan?" Grote ogen Chen Yao is te kijken naar een knipoogje van een knipoogje van verbazing Xiao Yu vroeg verbaasd."Ja, ik ga nu aan het werk!""Wat? Maand, hoeveel geld?""Porter! Verdien een maand heb ik weet niet hoe veel!"Na het luisteren naar de woorden van Xiao Yu Chen Yao schok op de grond viel bijna op de plek. "Porter? U?" Chen Yao ogen met deze blik op een ongelooflijke schok Xiao Yu, doe een plotselinge niet eens weten wat te zeggen."Ja, ik portier te doen, de locatie is een klein Noord-magazijn! is Middags na schooltijd de leerkracht zou daar heen te gaan Later Qin me zien, als je kijkt nu op het niveau van mijn werk!" Op dat Xiao Yu,re allemaal bang opgewonden.Chen Yao zwijgen ... ...Een ochtend klasse is eindelijk voorbij, en Xiao Yu is met schok prikkelt schaamteloos komen voordat hun meest gehaat door de kleine steegje. Pull-down het lichaam Chuiyangliu hoofdstukOp dit punt is dat kleine steegje vol met mensen, maar deze mensen zijn angstige gezichten onthouden Xiao Yu. Speelde het grootste deel van zijn schot. Echter, meer mensen gelukkiger Xiao Yu bang, omdat ze wil gewoon een schoon vegen.Op dit moment deze groep mensen in een cirkel stonden rondom het centrale deel, het lijkt erop dat ze dicht bij een persoon voor bescherming. Xiao Yu schok kan duidelijk zien door de menigte omringd was de man eruit ziet. En deze ongelukkige klasse van mensen is in feite hun eigen land

No comments:

Post a Comment